Leveringsalternativ
Vi sender vanligvis pakkene våre med posten som brev, servicepakke eller bedriftspakke. Du kan spore pakken din ved hjelp av postens sendingsnummer på www.posten.no. Ved bordforsendelser og andre større leveranser bruker vi budbil eller fraktselskap.
 
Leveringstid
Alle bestillinger pakkes og sendes normalt innen én arbeidsdag. Skulle leveringstiden overskride 7 dager tar vi personlig kontakt med deg. Postpakker finnes til avhenting på nærmeste utleveringssted i 2 uker. Pakker som sendes på postoppkrav og ikke hentes, debiteres med en avgift på kr. 300,- i form av en inkassofaktura.
 
Fraktkostnad
Samtlige fraktkostnader framkommer når du sluttfører bestillingen.
 
Skader under frakt
Dersom det finnes skader på emballasjen, åpne kartongen og inspiser om det finne skader på godset.  Er det tilfelle, be sjåføren om å kvittere for dette på fraktbrevet.     
 
Det kan finnes skjulte skader som ikke synes på emballasjen.  Derfor vennligst pakk opp godset for snarest for inspeksjon.  Reklamasjonsretten overfor fraktselskapet utløper etter 6 dager. 
 
Eventuell fraktskade skal anmeldes til TTEX, 22 60 71 87 eller 91 39 43 36.  Oppgi sendingsnummer og type skade.
 
Retur og bytte
Brev og postpakker sendes til:
Biljardexperten Norge A/S
Sportsline / TTEX
Postboks 7092 Majorstuen
0306 OSLO

Ved retur av bord og andre varer sendt med fraktselskap ber vi deg kontakte oss på forhånd.
 
Retur av vare
Vær nøye med å utfylle ditt kundenummer og fakturanummer.  Skriv en forklarende tekst om at du vil returnere varen.  Når vi har mottatt varen og godkjent returen, får du tilbakebetalt det du har lagt ut for varen.

Bytte av vare
Fyll nøye ut kundenummeret og fakturanummeret ditt.  Skriv en forklarende tekst om at du vil gjøre et bytte mot en annen vare. Glem ikke å fylle ut hvilken størrelse og modell du ønsker i stedet.  Når vi har mottatt varen og godkjent byttet, sender vi ut den nye varen til deg.
 
Vil du bytte et produkt ring eller mail oss.  Dersom den nye varen er dyrere, betaler du differansen.  Er den billigere får du tilbakebetalt eller pengene til gode.
 
Reklamasjon av vare
Ved behandling av reklamasjoner andvender vi alltid kjøpsloven.  Så snart du har oppdaget en feil, kontakt oss.  Når vi har fått varen og har godkjent reklamasjonen, sender vi deg en ny vare.  Alternativt tilbakebetaler vi deg det du har lagt ut for varen.  Det er viktig at du informerer oss om hva du vil gjøre.
 
Ved tilbakebetaling får du pengene tilbake innen 7 dager dersom du har opplyst om ditt kontonummer (bankgiro/postgiro/bankkonto), ellers kan det ta lengre tid.  (OBS. Ved angivelse av bankkonto - glem ikke bankens navn, clearingnr. og kontonr.) Har du brukt kredittkort ved betaling, tilbakefører vi pengene til kortet ditt. 

No products

To be determined Frakt
0NOK Totalt

Gå til kasse